بانک اطلاعات مشاغل

بانک های اطلاعات مشاغل , بانک موبایل و ایمیل مارکتینگ نتــــــــفو هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ کمیت نسبت به نمونه های مشابه  شرایط بهتری دارند . این را نه ما بلکه مشتریانمان بیان میکنند . معیار اصلی ما برای سنجش کیفیت و موثر بودن بانک های اطلاعاتی و بانک های موبایل و ایمیل نتـفو سنجش دوره ای از مشتریان و نظرخواهی از آنان است . ما سعی کرده ایم با کاهش هزینه ها و نیروهای اضافی دفتر و هزینه های دفترداری و استفاده از نیروهای پیمانی برای جمع آوری و بازنگری اطلاعات هزینه ها را کاهش دهیم و بتوانیم با قیمت پایین تر از رقبا در بازار حضور داشته باشیم .

بانک های اطلاعاتی مشاغل پرفروش نتـــفو

بانک اطلاعات و موبایل مدیران و اعضای هیات مدیره

مدیران و اعضای هیات مدیره موثرترین افراد در تصمیم سازی سازمان ها و ادارات میباشند . داشتن اطلاعات تماس مدیران شرکت ها و صاحبان مشاغل میتواند یک دیتابیس ایده آل برای کمپین های بازاریابی و اطلاع رسانی شما باشد . ما در نتـــــفو سعی کرده ایم بواسطه تعامل با سازمان ثبت شرکت ها و سازمان امور مالیاتی بانک نسبتا کاملی را مدیران مشاغل کشور گردآوری کنیم . البته در این حوزه عمده تمرکزمان تهران , کرج , شهرهای صنعتی جنوب کشور , اصفهان , اراک و مشهد بوده و اطلاعات نسبتا کاملی از شهرهای ذکر شده و مدیران صنایع و شرکت ها جمع آوری کنیم

بانک اطلاعات و  موبایل ساختمان سازان و پیمانکاران

ساختمان سازان و پیمانکاران ساختمانی همواره هدف بسیار مناسبی برای شرکت های تولید کننده متریال ساختمانی و شرکت های ارائه دهنده خدمات ساختمانی بوده و از اینرو نتــــــــفو علاوه بر انواع پکیج های اطلاعاتی در صنعت ساختمان کشور ( ساختمانهای در حال ساخت , فروشندگان متریال ساختمانی و استادکاران و مشاغل ساختمانی ) اقدام به دسته بندی و ارائه بانک های شماره موبایل سازندگان و پیمانکاران ساختمانی نومده است . نـتــــــفو فعالیت خود را با ارائه بانک های اطلاعاتی ساختمان شروع کرده و این حوزه تخصص اصلی ماست . با نتــــــــــفو هدف نزدیک و نزدیکتر میشود.

بانک اطلاعات و موبایل مهندسان , پزشکان و وکلاء

این سه قشر همواره مورد توجه بازاریابان بوده و در اکثر کمپین های بازاریابی و اطلاع رسانی مستقیم داشتن یک بانک شماره موبایل از مهندسان , پزشگان و وکلاء با دقت و صحت مناسب میتواند نقش بسیار موثری در موفقیت کمپین بازاریابی و برندینگ شما داشته باشد . ما سعی کرده ایم از کانل های متعدد این بانک های اطلاعاتی و شماره موبایل را جمع آوری کرده و در دسته بندی های مختلف ارائه دهیم . این بانک های موبایل بصورت دوره بازنگری و رسد میشوند .

بانک ایمیل مارکتینگ مشاغل , بانک ایمیل مشاغل

بانک ایمیل نتــــــــفو متشکل از 200 هزار ایمیل 10% فعال میباشد . که بصورت کامل طبقه بندی شده اند . این بانک ایمیل در دسته بندی هایی مانند ایمیل های فعال شرکتی ( info , sales, maneger , ….) و ایمیل های شخصی شرکت , ایمیل ها مدیران , ایمیل مهندسان , ایمیل پزشکان , ایمیل وکلا و…. و ایمیل های شخصی ارائه میشود . این بانک ایمیل شاید کاملترین نوع خود در کشور هست . و بعید میدانیم که بتوانید بانک ایمیل کاملتری را پیدا کنیـــــــــد .

خدمات فروش و ارسال ایمیل , اس ام اس و تلگرام گروهی مشاغ

خدمات بازاریابی و ارسال پیامک گروهی

عمدتا استفاده بانک های اطلاعاتی بخصوص بانک های شماره موبایل استفاده از آنها در کمپین های بازاریابی پیامکی میباشد . کمپین های بازاریابی و اطلاع رسانی از طریق پیامک اگر بدرستی برنامه ریزی و اجرا شود و توسط بانک اطلاعاتی و دیتا بیس مناسبی ساپورت شود . میتواند مشتریان بالقوه شما را به مشتریان بالفعل تبدیل کرده و به برندینگ شما نزد افکار عمومی و مشتریان هدفتان کمک کند . گروه سئو میر آمادگی دارد به مشتریان هدف کسب و کار شما تلگرام گروهی و تبلیغاتی و اطلاع رسانی شما را با قیمت ها مناسب ارسال نماید . لازم به ذکر است که دیتا بیس و اطلاعات شماره موبایل اصناف و مشاغل سئو میر به صورت مرتب در حال بروز رسانی میباشد . برای مشاوره با ما تماس بگیرید

خدمات ارسال تلگرام گروهی

با توجه به گرایش قشر وسیعی از کاربران تلفن همراه به شبکه اجتماعی تلگرام و توجه ویژه بازاریابان و شرکت ها به این شبکه اجتماعی نتــــــــفو اقدام به راه اندازی خدمات ارسال تلگرام گروهی نموده است . نتــــــــفو به واسطه داشتن دیتابیس های متنوع از انواع مشاغل و با دسته بندی های متنوع امکان ارسال پیامک به مشتریان بالقوه شما را داراست . دیگر نیازی نیست به تعداد خیلی زیاد اقدام به ارسال تلگرام گروهی نمایید و فقط با مشخص کردن مشتریان هدفتان با کمترین هزینه میتوانید بیشترین بازخورد را بگیرید. راهکارهای بازاریابی و تبلیغات نتــــــــفو  هوشمند و هدفمند  است. و شما را از صرف هزینه های غیر ضروری بی نیاز میکند .

By پشتیبانی آنلاین ایران وب

پشتیبانی آنلاین ایران وب در کنار شماست آقایان احمد عظیمی و حسین گلشنی آماده پاسخگویی به شما عزیزان و مارجعه کننده های پورتال مشاغل ایران وب هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *