قبل از بازاریابی ضریب خطای بانک اطلاعاتی را بدست آورید
بدست آوردن ضریب خطای بانک اطلاعات از جهت زیادی مهم است و یک بازاریاب وقتی شروع به بازاریابی کالا و خدمات خود از روی یک دیتا بیس یا بانک اطلاعاتی میکند در درجه اول لازم است که میزان صحت بانک اطلاعاتی را بداند . این کار هم هزینه های شما را کمتر میکند و هم ضریب اعتماد به نفس بازاریابان را در تماس های تلفنی یا مراجعه حضوری بالا میبرد .
راه های بدست آوردن ضریب خطابی دیتا بیس اطلاعاتی توسط بازاریابان
معمولترین و کم هزینه ترین روش پیدا کردن ضریب خطا و صحت بانک اطلاعاتی نمونه برداری از قسمت های مختلف دیتا بیس میباشد . حدود 100 شماره را از قسمت های دیتا بیس اطلاعاتی خود انتخاب کنید و شروع ره تماس با آنها کنید . براحتی میزان صحت آن بانک اطلاعاتی و درصد خطای آن را بدست میآورید